Způsob a cena doručení
Dopravu si kupující volí před potvrzením objednávky v nákupním košíku. Expediční náklady u jednotlivých druhů dopravy jsou tyto:
- Osobní odběr v provozovně prodávajícího – ZDARMA
Ve chvíli, kdy je vaše zboží připraveno k odběru v naší provozovně, zašleme Vám e-mail s potvrzením. Při osobním odběru zaplaceného zboží je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas). - Doručení do domu přepravní službou DPD v Česku – cena 249 Kč
Přepravce doručuje následující pracovní den po podání zásilky. Přepravce Vám zašle SMS avízo o termínu doručení zásilky. Pokud Vás nezastihne, bude Vás kontaktovat telefonicky a domluví s Vámi náhradní termín doručení. - Doručení do domu Českou poštou v Česku – cena 159 Kč
Zásilky zasíláme jako doporučené psaní nebo balík do ruky. Poštovní doručovatel doručuje běžně následující pracovní den po podání zásilky. Pokud Vás nezastihne, zanechá v poštovní schránce oznámení a zásilka zůstane uložena na poště (kontakt najdete na oznámení). Nově Česká pošta zasílá i SMS a e-mailová potvrzení o uložení zásilky. Na pobočce České pošty je balík uložen 7 kalendářních dnů, poté je poslán zpět k odesílateli. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby. - Doručení do domu na Slovensku – cena 229 Kč
Slovenští dopravci negarantují termín dodání, ale běžně doručují zásilky do dvou pracovních dnů po podání zásilky. - Doručení do domu mimo Česko a Slovensko – cena 499 Kč
Přepravní podmínky závisí na konkrétním přepravci dané země.
PROBLÉMY S DORUČENÍM
Pokud se vyskytl problém s doručením zásilky nebo Vám nebyla doručena vůbec, obraťte se prosím na nás - viz Kontakty.
Nejčastější příčiny nedoručení zásilky:
- Přepravce (poštovní doručovatel) nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky nebo Vás jinak o nedoručení neinformoval.
- Zásilka se ztratila u přepravce nebo byla omylem doručena na jinou adresu.
Pokud dojde k této situaci, neprodleně zahájíme reklamační řízení s přepravcem. Po dohodě Vám objednávku obratem zašleme znovu.
Způsoby platby
Objednávku je možno zaplatit několika způsoby, z nichž si kupující volí před potvrzením objednávky v nákupním košíku:
- Hotově při převzetí v provozovně ELTISK v Uherském Brodě
Tento způsob je možný při objednávce do 2000 Kč.
Cenu objednávky zaplatíte při převzetí zboží hotově v naší provozovně. Platba při převzetí v provozovně je jednoduchý a rychlý způsob jak za zboží zaplatit. Je možné použít pouze v kombinaci se způsobem doručení osobní odběr. Osobní odběr v provozovně ELTISK není nijak zpoplatněn. - Bankovním převodem
Cenu objednávky můžete uhradit převodem ze svého účtu na náš účet č.2901730739/2010 (IBAN: CZ81 2010 0000 0029 0173 0739, BIC (SWIFT): FIOBCZPPXXX) u Fio banka, a.s. Jako variabilní symbol platby vždy uvádějte číslo dané objednávky, které se zobrazí po jejím dokončení. Pokud jste se u nás zaregistroval(a), najdete v sekci Moje Originální knihy seznam objednávek včetně tohoto čísla. Zboží začneme vyrábět po připsání platby na náš účet. - Platební kartou – předem při objednání
Platba se provádí prostřednictvím zabezpečené platební brány, na kterou bude kupující přesměrován po odeslání objednávky. Objednávku můžete bezpečně uhradit platebními kartami VISA, VISA Electron, EuroCard/MasterCard a Maestro nebo platebními metodami Apple Pay a Google Pay. Akceptace platebních karet probíhá on-line a využíváme pro ni 3D-Secure řešení – nejmodernější aplikace kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu. - Dobírkou (platba přepravci při převzetí) – cena 90 Kč
Tento způsob platby je možný u objednávek v celkové hodnotě do 2.000 Kč a při převzetí zboží v Česku nebo na Slovensku.
Cenu zaplatíte v hotovosti při převzetí zboží od přepravce (poštovního doručovatele). Platba při převzetí je jednoduchý a rychlý způsob jak za zboží zaplatit, jeho nevýhodou je, že je zpoplatněno.
Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Vysvětlení některých pojmů najdete také v článku Časté otázky.