<link href="//netdna.bootstrapcdn.com/font-awesome/4.5.0/css/font-awesome.min.css" rel="stylesheet" type="text/css"/>
 

Způsob a cena doručení

Dopravu si kupující volí před potvrzením objednávky v nákupním košíku. Expediční náklady u jednotlivých druhů dopravy jsou tyto:

  • Osobní odběr v provozovně prodávajícího – ZDARMA
    Ve chvíli, kdy je vaše zboží připraveno k odběru v naší provozovně, zašleme Vám e-mail s potvrzením. Při osobním odběru zaplaceného zboží je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas).
  • Doručení do domu přepravní službou DPD v Česku – cena 249 Kč
    Přepravce doručuje následující pracovní den po podání zásilky. Přepravce Vám zašle SMS avízo o termínu doručení zásilky. Pokud Vás nezastihne, bude Vás kontaktovat telefonicky a domluví s Vámi náhradní termín doručení. 
  • Doručení do domu Českou poštou v Česku – cena 159 Kč
    Zásilky zasíláme jako doporučené psaní nebo balík do ruky. Poštovní doručovatel doručuje běžně následující pracovní den po podání zásilky. Pokud Vás nezastihne, zanechá v poštovní schránce oznámení a zásilka zůstane uložena na poště (kontakt najdete na oznámení). Nově Česká pošta zasílá i SMS a e-mailová potvrzení o uložení zásilky. Na pobočce České pošty je balík uložen 7 kalendářních dnů, poté je poslán zpět k odesílateli. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.
  • Doručení do domu na Slovensku – cena 229 Kč
    Slovenští dopravci negarantují termín dodání, ale běžně doručují zásilky do dvou pracovních dnů po podání zásilky.
  • Doručení do domu mimo Česko a Slovensko – cena 499 Kč
    Přepravní podmínky závisí na konkrétním přepravci dané země.

PROBLÉMY S DORUČENÍM
Pokud se vyskytl problém s doručením zásilky nebo Vám nebyla doručena vůbec, obraťte se prosím na nás - viz Kontakty.
Nejčastější příčiny nedoručení zásilky:

  • Přepravce (poštovní doručovatel) nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky nebo Vás jinak o nedoručení neinformoval.
  • Zásilka se ztratila u přepravce nebo byla omylem doručena na jinou adresu.

Pokud dojde k této situaci, neprodleně zahájíme reklamační řízení s přepravcem. Po dohodě Vám objednávku obratem zašleme znovu.

Způsoby platby

Objednávku je možno zaplatit několika způsoby, z nichž si kupující volí před potvrzením objednávky v nákupním košíku:

  • Bankovním převodem
    Cenu objednávky můžete uhradit převodem ze svého účtu na náš účet č.2901730739/2010
    (IBAN: CZ81 2010 0000 0029 0173 0739, BIC (SWIFT): FIOBCZPPXXX) u Fio banka, a.s. Jako variabilní symbol platby vždy uvádějte číslo dané objednávky, které se zobrazí po jejím dokončení. Pokud jste se u nás zaregistroval(a), najdete v sekci Moje Originální knihy seznam objednávek včetně tohoto čísla. Zboží začneme vyrábět po připsání platby na náš účet.
  • Platební kartou – předem při objednání 
    Platba se provádí prostřednictvím zabezpečené platební brány, na kterou bude kupující přesměrován po odeslání objednávky. Objednávku můžete bezpečně uhradit platebními kartami VISA, VISA Electron, EuroCard/MasterCard a Maestro nebo platebními metodami Apple Pay a Google Pay. Akceptace platebních karet probíhá on-line a využíváme pro ni 3D-Secure řešení – nejmodernější aplikace kartových Asociací MasterCard a Visa umožňující bezpečné platby kartou na internetu.

Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Vysvětlení některých pojmů najdete také v článku Časté otázky.